svar på frågestunden

Bättre sent än aldrig säger jag..

Hur ofta bajsar du? :D HAHAHA.
SVAR: Haha vet inte, brukar inte tänka så mkt på det. xd
Äter du godis snabbt eller långsamt? :D
SVAR: Har haft godisförbud hela 2010! Har ju inte ätit godis på ett år alltså.
men jag ätar godis i ganska normal takt. ;)
Gillar du gula godisar ? :P
SVAR: Är godisfrågor populära på nåt sätt eller? xP Men jag jag gillar allt
godis förutom lakris..
Vilken är din favorit låt?
SVAR: Musik är det bästa jag vet så det är en as svår fråga för mig.
Men om jag måste välja får det bli Längesen med Petter

Hur gammal är du?
SVAR: Jag fyllde 13 den 18 juni i år.
Vilka bloggar följer du ?:)
SVAR: Förutom storbloggarna så följer jag Millas blogg, thejuicydetails.blogg.se och många fler!
Jeg kan ikke svensk så skriver på norsk :)
1. Hvorfor begynte du å blogge?
2. Hva er din favoritt musikk?
3. Hvilken blogger følger du med på?
4. Holder du på med noe sport på fritiden?
SVAR: 1. Jag och Milla hittade blogg.se och vi började läsa bloggar där,
sen ville vi starta egna bloggar också.
2. Jag gillar nästan all musik!
3. Se frågan innan.
4. Ja, jag går på cirkus och jag är luftakrobat!
Hur många är ni i eran familj ?:D<3
SVAR: Jag, Mamma, Pappa, Brorsan o 2 katter (Pettsson o Findus).
Vilken är din favortit film?
SVAR: Tusen gånger starkare.
Favortit bok?
SVAR: Twiligt böckerna.

Bästa bloggen du vet?
SVAR: Thejuicydetails.blogg.se tror jag :)
Vilka bloggar läser du varje dag?
SVAR: Det svarade jag på lite tidigare.

Fint kort :D
SVAR: Tack! :D

Vad brinner du för?
SVAR: Det bästa jag vet är att sjunga och spela gitarr!!!! <3

Om du fick göra precis vad som helst för en stund vad skulle det vara?
SVAR: Vara med alla jag tycker om och ha kul!

Firar du halloween helgen som var, eller helgen som kommer nu? :)
SVAR: Firar typ inte halloween men man är ledig från skolan och det gillas
från min sida! ;))

Ja det var alla. Hoppas ni är nöjda med svaren! PUSS&HEJ!

Kommentarer

Kom igen och kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0