Godnatt!

Tänkte sova nu, har tränat lite på musik provet som är på torsdag. Men nu tänkte jag berätta lite om dagen också. Först hade jag ingen lust o gå upp från sängen. Sen hade jag ingen lust att gå till bussen så jag var tvungen att pumpa pappas cykel. Sen var det skola, och jag fick veta att jag fick vg på biologiprovet. Då blev jag glad :D Sen har vi världens tråkigaste grupp arbete. Bestämde mig även för att inte va med nån idag så jag åkte bussen hem.. Och såklart så ska Tony och Jacke dryga med mig o sätta sig brevid mig, men dom e som dom e xD Förresten så skrev jag det här inlägget med min iPod, börjar bli riktig haj på att skriva snabbt med den nu! God natt nu ska jag sova ;))

Kommentarer

Kom igen och kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0