isadora smink

Seriöst ignorera den fula web-camerabilden. Men idag kom mamma hem med sprillans nytt smink till mig, tack mami :D
Idag så åkte Emma och jag till tärnsjö efter skolan, för jag skulle till optikern och ville att hon skulle hjälpa mig välja glasögon.. Jag gillar inte att ha glasögon! Innan vi skulle det var vi på coop och köpte 2 dounats och 3 munkar och ballerina pepparkaka och svulla lite,, hehe ^^. När vi skulle äta luncha blev det pizza. Så fy fa vad jag är mätt just nu.
Sen gjorde jag litte läxa, nu ska jag sova. Natten katten ;*

Kommentarer
Postat av: LINA K - blivande författare!

Vilken snäll mamma du har! =) Riktigt snygga färger på sminket =)

2010-11-02 @ 20:07:27
URL: http://eimk.blogg.se/

Kom igen och kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blogg:

Kommentaren:

Trackback
RSS 2.0